Menju

poniedziałek, 28 grudnia 2015

Highscores.

Cześć!
Musze wymyslić jakies powitanie XD
Dzisiaj nie o użytkowniku ,,ALAKINGA'' jak to zawsze na blogach bywało dzisiaj o Juna13
macie profilek :D

Znalazła się dziwnym trafem na samym szczycie highscores nie pamiętam jej z czasów ,,starego msp''.
Sprawdźmy założyła profil w 2013 :o to tak jak ja xdd. Sprwdzam dalej nie ma Bio :O?Dziwneee..
Filmy to tylko seki wiemy już na czym wbija level.Ale jak je rozsławiła ? Zapewne tak jak każdy XD na forum?Wygląda na normalną osobę ma zwykłe arty tak jak każdy nie jakies XDD promujące i wgl.
Dalej.. ma 82 zwierzaki ?!Posiada tak samo jak ja 34 mies msp :O .Tez tak chcę !
Wygląda na zwykłego uży nie ma bio i wgl. tak jakby z nikąd jest na highscores.O mam więcej love na artach xdd od niej

Pa!
Zakończenie tez musze wymyślić xd

niedziela, 27 grudnia 2015

Sylwester.

Cześć!
Za niedługo sylwester na msp pojawił się nowy event XD .Jak zawsze na końcu wyjątkowy boonie.Nie będę wam wysyłać skrinów bo chyba widzieliście c'nie?

No dobra zapraszam na Look sylwestrowy:
Bardziej Elegancki ~Dla tych ,którzy lubią pokazać że właśnie ubrali się na sylwester.
 Kolory
look
Troche drogi wart ok.4000sc ,ale jeżeli chcemy ładnie wyglądać opłaca sie.















czwartek, 24 grudnia 2015

Zagadki Msp.

Hej!
Dzisiaj chcę opowiedzieć o starym msp. Nie chcę was zanudzać o tym że msp to miały być simsy xdd .
Odpowiem na jedno z największych pytań.Dlaczego nie przywrócą starego msp?
Odpowiedź jest prosta : Moderatorzy nie chcą powracać do starych rzeczy twierdzą ze to jest zła wręcz przestarzała grafika :/ i wstydzą się jej.
Dajmy na to przykład podobają się wam bardziej rysunki , które wykonaliście jak mieliście 3 lata czy te ,które wykonujecie teraz? No właśnie odpowiedź jest prosta ! Macie tu prosty przykład :D.
To chyba tyle Pa!




środa, 23 grudnia 2015

Ze co Jutro już Wigilia!

Cze!
Czy tylko ja nie czuje tych świąt :/ ?
Mam dla was rady jak je poczuć xd :
-Ubierz choinkę :D
-Ozdób dom na świątecznie
-Kup sobie ciuszki świateczne :3 choćby nawet czapkę Mikołaja !
-Pomagaj rodzicom przy przygotowaniach
-na msp ubierz się na Świątecznie i kup też animacje!
-Daj coś od siebie Kup podarki !
-Pójdź do miasta na spacer tam nie zabraknie ozdób świątecznych
To tylee Pa!
Mam nadzieje że ,,poczuliście'' Święta xd

Hej
Jak wiecie , czasami bywają tu posty a,czasami nie.Ponieważ nie widzę w tym sensu a potem znowu widzę xd. Ale koniec xd

Mam dla was Konkurs ! Jeżeli na moim Kanale lub tu będzie duzo wyświetleń lub sub .Masz szansę wygrać:
-Pozdro
-Lż
-unikat
-coś z szafy
Zapraszam więc do komentowania .W komentarzu napisz swój nick :B.

Wigilia.

Hej! Tu Emilka.
Chciałabym wam dzisiaj powiedzieć Wesołych Świąt! 
A tak na serio porównamy sobie stare święta msp to dzisiejszych.
1.Ciuchy na pewno starsze były lepsze mogliśmy wyposażyć w większą ilość sukienek.Było więcej motywu Świąt w ubraniach.
2.Co do Animek nie wiem XD nie sprawdzałam w tamtym roku ale te są spoko xD.
3.Kalendarz. Z tym się każdy zgodzi ze w tym roku kalendarz jest o wiele lepszy możemy to znaleść normalne rzeczy tym bardziej ciuchy.W tamtym  roku dostawaliśmy nie za ładny strój Mikołaja :0
TY TYLE XD

Hej !

I jak to zawsze bywa nie obejdzie się bez Posta o scary msp-straszne msp XD. Chiciałam tam wejść ale podczas logowania po prostu loguje i loguje.Ale na pierwszej stronie pojawiają się postacie uni.
LINK DO SCARY MSP-rc.moviestarplanet.com
Uwaga !
Special !
Znam link do testowego msp ,ale nie działa już tak samo jak link do starego msp :/.
liNK DO TESTOWEGLIO MSP - test.moviestarplanet.com
Już nie działa ale kiedyś na pewno tak jak do starego msp.
Jeżeli zdołaliście wejść na scary msp Piszcie ! Najlepiej wysyłać screeny .
PAAA !

sobota, 19 grudnia 2015

wtorek, 3 listopada 2015

:(

Hej!
Sory że mało piszę postów ,ale czemu mam pisać skoro nikt tu nie zagląda?Pewnie nikt nie napisze pod tym koma :).Dlatego posty nie są to za częste postaram sie czasem wrzucać własnie dla tego .
:))

TFM

Hejoo!
Zaczęłam grać w TFM (Transformice) . Jest to gra ,w której jesteśmy myszą .która musi zdobyć ser i zanieść go do dziurki przed upływem czasu w tym pomaga nam przejść Szaman (osoba zmieniająca się co rundę zeby nam pomagać).

  • Jak zdobyć serki ?
są kody (wpisujemy na chat ): /facebook-20serków ,lub klikamy w menu zmień hasło i potwierdzamy e-mail -40 serków .Jest jeszcze jeden  kod ale dostajemy tylko torcik na głowę : /atelier801. 












sobota, 17 października 2015

Regulamin Chatu !

Regulamin chatu który znajduje się na dole :
1.Nie używaj wulgarnych wyrazów
2.Nie obrażaj innych
3.Nie pisz bez sensu np. gjhchj
4.Możesz się reklamować ale tylko raz
5.Jak jesteś modem nie baw się dając bany ;-;
6.Nie podszywaj się pod innych
7.Nie rób na złość innym
8.Zmień swoją nazwę na nazwę z msp XD

TO TYLE PA
Hej !No i mamy weekend ! Wszyscy ostatnio mówią haloween przecież my nie obchodzimy to swięta tylko wszystkich Świętych :O . Pewnie doczekamy się i u nas tego święta . Haloween dopiero 20 października.
Co myślicie ? Jak będzie wyglądał  haloweenowy boonie ? wiem tylko jaki będzie motyw w gazetce :


Super ! ^^ Nie mogę sie doczekać od razu po szkole ide kupić ! 
Haloween jest super tylko może jedno pytanie? Czy u nas ludzie chodzili by mówiąc ,, cukierek albo psikus '' niesondzexd 


 PA !

czwartek, 15 października 2015

Eloo!

Słyszeliście o tym ,, triku " z  ubraniami chłopaków,uni itp. ?
Moderatorzy usunęli tę sztuczkę :( ,też bym się wkurzyla jakby ktos znalazł trik na moją grę xdd. Usunęli ten trik poprzez to ze nie można zamknąć look ;-; bez kliknięcia ok ;-;. Ja miałam też look zrobiony przez inną os w tym stroju ale gdy kliknę ubierz : ,,część tego look nie jest w twoim posiadaniu "

Szkoda ;c fajnie było ubrać się np. za pixi .Taaa modom się nic nie podoba chcą mieć idealną grę ale im to nie wychodzi :D .
 PAA!

Neeew ;)

Heej C; !
Dzisiaj pokażę wam nową rzecz która będzie się pojawiać przy następnym motywie , a mianowicie będą to looks na każdy motyw C;


1#Glamour spa


















Kolory ;D
  
Wiem ze są to kolory letnie ale każdy pewnie chce chociaż w stroju przenieść do ciepłych letnich dni :D

PA!



czwartek, 26 marca 2015

IMVU :(

Cześć!
Ostatnio grałam też w IMVU opowiem wam moją historię o tej dziwnej grze :(
ZACZYNAMY!
Moja przygoda z tą grą zaczęła się od tego że zauważyłam że dużo ludzi w to gra więc ja może też spróbuje pomyślałam co mi zaszkodzi .Ściągnęłam IMVU zalogowałam się. Grałam w to jeden dzień . Zdążyłam się pochwalić koleżance byłam tak dumna XD . Ale ona powiadomiła mnie że ta gra ma WIRUSA . Chciałam to deinstalować ale się nie udało :O. Usunęłam  ją  nawet z kosza skanuje na razie komputer :) .Mam nadzieję że to nie ma wirusów :(. Raczej nie ale warto się upewnić :). NIE ŚCIĄGAJCIE TEGO
PA!

wtorek, 24 marca 2015

Chaos Angels

Cześć!
Ostatnio dawno mnie na msp nie było bo grałam w ciekawą grę , na której mam login Pastelowa.Otóż ta gra nazywa się Chaos Angels. To polska wersja  League of Angels . Jest stworzoną przez Oasis Games, grą opartą na mitologiach Zachodu. Gracz podczas rozgrywki stara się, wzorem mitologicznych bohaterów, uratować boginie i wraz z nimi stanąć do kolejnych walk. Jedyna w swoim rodzaju panoramiczna i dynamiczna grafika Chaos Angels jest owocem wyjątkowej technologii. Dzięki niej zawodnicy mogą wejść w interakcję z otoczeniem, co pozwala na niespotykane dotąd doświadczenia . Kliknij by zagrać 

poniedziałek, 9 marca 2015

Nowości na msp

Cześć!  


1#Na msp pojawiła się nowa postać Pixi Star i Zac Sky są to zapewne Moderatorzy co widać po jednym z ich zdjęć (zamieszczonych na msp) które przedstawia projekty ubrań z msp i kubek z msp :D.Będą nas informować o nowych rzeczach na msp .Na razie tylko dostaliśmy po prezęcie i 200sc.Tu macie zdjęcia ich obydwóch nie paczcie na login chłopaka xd:
2#Na moviestarplanet podczas tworzenia użytkownika pojawiły się nowe ciuchy i makijaż . Są to ciuchy z kilku ostatnich motywów możecie stworzyć użytkownika i sami się przekonać a na razie Zobaczcie tylko Print Screen :
Tylko nie mam pojęcia dla czego na zagranicznym msp jeszcze tego nie wprowadzono?










 

niedziela, 8 marca 2015

Jak to się stało?

Cześć!
ostatnio wchodzę sobie na forum czytam oczywiście posty modów wchodzę w taki o nazwie animacje a tu nie mod tylko jakaś Vanesssao2 to raczej nie moderator Jak ona to zrobiła nwm  też tak macie czy to haker czy może pomyłka moviestrplanet.pl albo mój komp nie działa ? Zresztą sami sprawdźcie czy też tak macie a jeżeli tak lub nie pisać wszystko w komach.

sobota, 7 marca 2015

Sprawdź!

Cześć!
Chcę sprawdzić czy ktoś czyta mojego bloga i czy jest on użyteczny jeżeli z niego korzystasz jest dla ciecie pomocny napisz choć jeden komentarz .Po prostu chcę się upewnić czy w ogóle mam prowadzić tego bloga i czy jest sens to robić.Pewnie każdy tak zaczynał ale mam 500 ileś wejść a tu prawie żadnego koma czy wiadomości w chacie nic po prostu nic.Pozdrawiam was serdecznie :*

Jak zrobić przezroczyste nagłówek do bloggera

Cześć!
Dzisiaj powiem jak dodać przezroczysty nagłówek  do bloggera Zaczynamy!
1.Wchodzimy na msp robimy arta klikamy print screen i wklejamy to do paint
2.Następnie zaznaczamy arta i ustawiamy go tak aby móc widzieć tylko sam art 

 3.Zapisujemy ale w formacie PNG!
4.Następnie wchodzimy w sumopaint i klikamy tryb onnline możemy tez zmienić język
       Klikamy kolejno ,,Plik" ,,Otwórz z mojego komputera" iszukamy naszego arta
Następnie klikamy taką różdżkę i klikamy na białe tło które chcemy skasować po kliknięciu klikamy na klawiaturze ,,backspace
Powinno wam wyjść coś takiego:
5.Następnie zapisujemy kukła dodaj gadżet i wybieramy dodaj nagłówek
Wyswietla się coś takiego 

Po wybraniu obrazu klikamy zapisz i gotowe!
PA!


























niedziela, 22 lutego 2015

Teledysk

Cześc!
Wejdźcie na mój Kanał (w rozwiniętym menu) mam nowy Teledysk wykonany w Camtasia Studio 8 został wykonany do piosenki Timmy  Trumpet & Savage-Freaks .Kliknij aby obejżeć teledysk na Yotube
PrtScn:

wtorek, 17 lutego 2015

Mój nowy Styl!

Cześć!
Mam nowy Strój jeżeli chcesz go odkupić to proszę bardzo wystarczy tylko:
Wersja vip (bez unikatów i makijażu):
                                                                                                                           
bez vip (bez unikatów i makijażu) kolore te same :

Całość vip i bez :


Pa!



poniedziałek, 16 lutego 2015

Jak dodać kursor na blog

1.Szukamy strony z kursorami ja wchodzę na 404bajery:
2.Wybieramy kursory i klikamy na niego powinno się wyświetlić coś takiego:
3.Następnie klikamy zaznacz kod kopiujemy i wklejamy do bloga klikając układ dodaj gadżet i html/javaScript :
4.W ramce o nazwie treść wklejamy skopiowany tekst i zapisujemy:
 i mamy piękną myszkę na blogu:D.Mam nadzieję że pomogłam .
Pa!



























Ubrania Na Moviestarplanet

Czesć!
Chciałabym wam dzisiaj opowiedzieć o ciuchach na msp. Zauważyliście także że większość ciuchów na msp się powtarza i co najgorsze drożeją sami zobaczcie:

Sukienka za 4500 jaką moviestar na to stać no na taką z vipem oczywiście i tu mamy pewność że moderatorzy chcą więcej zarabiać.I tu mamy też odpowiedź dlaczego stare msp nie wróci na starym msp nie było np diamentów a diamenty to tylko zachęta do kupna vip.

niedziela, 15 lutego 2015

Czesć!
Będę wykonywać teledysk Do: Vizza ,,Tak Słodka"

Tutaj macie O tutaj :D Prtscn
oczywiście jak skończę to wrzucę na bloga i na Yt